Rustoord - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu Rustoord - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu

Rustoord

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Sander x Natalie

13 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Hi allemaal,

Vanmorgen om 7.30 uur gewekt door een sms-je van de buurvrouw: Robbie Wielaert is vertrokken naar Ajax en de buurman is boos. Hahaha die buurman. Nu maar hopen dat Wielaert een been breekt ofzo, landverrader!

Na de nodige bakkies koffie gaan we op weg. Na eerst een stukkie de verkeerde kant op te zijn gereden, hebben we vandaag weer een prachtige route gereden. Ik heb nog nooit zoveel schapen gezien, echt heeeel veeel. En eindelijk heb ik een roofvogel kunnen filmen. Moet wel zeggen dat dat onmeuning moeilijk was. Vooral met dat inzoomen enzo, pfff maar goed ben ook een beginnende video-opnemer.

Uiteindelijk zijn we vandaag weer goed aangekomen in Te Anau. Vergeleken bij Queenstown is het hier net een rustoord. We hebben hier een beetje rondgereden en lekker aan de waterkant gelegen. Wilden eigenlijk nog een stukkie van de Kepler Track lopen, maar toch maar besloten dit niet te doen. Laat ik het zo zeggen, we hebben andere dingen gedaan .... daar aan de waterkant.

Ik heb nog 5 minuten, zegt de man hier van het internetcafe. Dus voor deze keer een kort stukkie. Morgen gaan de bejaarden cruisen in de Millford Sound. Moeten ons om 10.00 uur melden, wordt dan ook weer vroeg opstaan. Een uurtje of 6 denk ik en tegen 7 uur gaan we op pad.

Ik denk dat we zo maar eens naar bed gaan .... maar niet echt. Oh jah, geen geluk gehad in het casino, daarom vandaag alleen maar een kettinkje van $ 18,50 gekregen. Zuinige miegert!

Groetjes van ons en een dikke kus.

PS: Hey broer; Misschien gooi ik 'm morgen van de boot, kan ie eindelijk eens voelen hoe koud het water is .....

Later!

• 13 Januari 2009 - 07:38

Broer:

Ik weet zeker dat jullie geen libelles hebben geteld,eerder op de dag dar aan de waterkant.

• 13 Januari 2009 - 10:26

Jan En Marijke:

Sorry dat ik jullie wakker gemaakt heb.Maar jullie hebben toch verder ""geslapen"aan de waterkant.Moest smsen van Jan hoor.Hij vond dat Sander dit echt even moest weten.Hij had goed de pest erin.Zal in het vervolg de klok beter in de gaten houden.
    Geniet ze verder.

Kus van ons.

• 13 Januari 2009 - 11:54

Marcha:

Nou, libelles tellen aan de waterkant kan wel heel rustgevend zijn! Of nie dan!
    Kus!

• 13 Januari 2009 - 20:16

Wilma:

Hoi Natje....

Hee je gooit het mannetje van de mooie kleine raampjes niet overboord hoor!

Nog heel veel plezier...

Lieve groetjes,