Maandag .... wasdag - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu Maandag .... wasdag - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu

Maandag .... wasdag

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Sander x Natalie

12 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Vandaag weer uitgeslapen, het gaat steeds beter, 9.30 uur deze keer. Gordijnen open, deuren open, stoeltjes naar buiten, bakje koffie er bij en dan rustig wakker worden.

Omdat er weer een strak blauwe lucht is, gaan we vandaag maar eens aan onze kleur werken. Best vermoeiend hoor, al dat gedraai op je handdoek. Je moet niet denken dat je hier even lekker de ogen dicht kunt doen, want dat gaat echt niet lukken. Veels te hot! Wat brand dat ding hier zeg. En euh, het water hier is erg koud, dus een frisse duik in het meer, neuh laat maar. Moet wel zeggen dat Sander vandaag zijn dikke teen in het water heeft gehad, knap gedaan. 't is ook alleen bij die dikke teen gebleven en toen kwam ie met kippenvel terug hahaha.

In de middag even de Mac bezocht, want die was gisteravond gesloten. Twee hamburgers, 2 friet , medium en 2 milkshakes is hier maar $ 11,20. Snap er niets van. Niks kredietcrisis hier. Daarna lekker weer terug naar het water. Wel eerst even bij de juwelier gekeken, want vanavond gaan we naar 't casino. De juwelier hef mooi spul zat. Nu wij nog.

Tegen 17.00 uur ons boeltje ingepakt. We hebben inmiddels verschillende kleuren, van wit, naar rood, bruin en een heel donkerbruin nekkie bij man. Op naar de supermarkt om maar weer eens een paar boodschappen te doen en toen naar huus. Sander heeft gekookt, spaghetti. Ja, weer spaghetti omdat we dat graag lusten. Moet zeggen dat het erg lekker was en natuurlijk weer net iets te veel gegeten. Ga morgen maar eens op zoek naar een winkeltje waar ze groene thee verkopen. Dat zullen ze toch wel kennen hier neem ik aan? Tussen het koken en eten door heb ik de was gedaan. Nee niet op een wasbord, maar gewoon in de wasmachine, lekker makkelijk. Na ons Fox Glacier avontuur waren nog net niet alle kleren droog en aangezien alles in de koffer blijft zitten, begon 't een en ander niet meer zo fris te ruiken. Toch een uitkomst zo'n laundry op het complex.

Morgen verlaten we Queenstown en gaan we verder naar het zuiden. We gaan naar het Fiordland Hotel in Te Anau. Ritje van 175 km, makkie wordt dat. In Te Anau kun je mooi wandelen - staat in het boek. De Kepler Track of de Milford Track, duurt maar 4 dagen .... ik denk dat wij een stukje gaan doen, want anders missen we de boot op woensdag.

Prettig werken allemaal en tot morgen. Wij gaan naar het casino, mochten we heel erg rijk worden, wat ik overigens niet verwacht, dan komen we niet over twee weken terug maar jaren later .... stuur dan wel even de honden op.

Dikke kus van ons,

Natalie & Sander

• 12 Januari 2009 - 07:33

Broer:

Je kan Sander toch ook gewoon in het water duwen (gewoon voor de lol)

• 12 Januari 2009 - 18:10

Miran:

Howdie,

Wat heerlijk lekker in de zon, prachtige omgeving. Mooie plaatjes gemaakt by the way! Het lijkt erop dat je broer en ik zaterdagavond in de kroeg zitten. Nieuwjaarsborrel van de Ostadetjes. We zullen er 1 op jullie drinken.
    ENJOY!! ;.))
    kus Miran