De laatste dag, helaas ... - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu De laatste dag, helaas ... - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu

De laatste dag, helaas ...

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Sander x Natalie

23 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Nog een keer genieten van de zon, genieten van de mooie en gezellige stad Christchurch, genieten van het o zo aangename leven hier.

Onze dag begon rond 07.30 uur en de zon stond al hoog aan de hemel. Na een koffie rustig op weg naar het centrum. Daar nog weer eens een koffie gedronken bij de starbucks en vervolgens naar het internetcafe. Even checken of onze vlucht niet gewijzigd is. Ik zoeken en zoeken, kon natuurlijk het vluchtnummer niet vinden in het flightplan. Beetje zenuwachtig inmiddels, geen zin meer om een bericht te schrijven, eerst maar eens bellen naar de airport. Man staat z'n mannetje en regelt het wel even, zoals ie dat altijd doet. Ja hoor, onze vlucht is iets vroeger als gepland. We vertrekken om 08.00 uur en onze namen zijn bekend, pff gelukkig maar. Moet wel heel eerlijk zeggen dat we zo nog weer een rondje van vier weken willen maken, prettige gedachte alleen blijft het een gedachte .... de waarheid is zo anders.

Oh ja, voor foto's van ons in wetsuit en Sander in de oceaan, klik op de volgende link: http://www.blackcat.co.nz/gallery.asp?ecard_id=195265 en http://www.blackcat.co.nz/gallery.asp?ecard_id=195266

Vervolgens zijn we nog maar eens gaan shoppen en man loopt al gauw weer met twee shirts en een korte broek in de hand. Ik heb gepast, zegt ie dan ook nog! Stond heeeeel mooi, echt waar! Tja en wat doe je dan ... als liefhebbende vrouw zeg je natuurlijk: ach schattie, haal toch, 't kost maar een paar cent. Wat dat betreft kun je naar Nieuw-Zeeland vertrekken met een lege koffer, niks mis mee. Maaarrrrr, wij zijn niet vertrokken met een lege koffer, wij zijn met een hele volle koffer weggegaan, probleem dus! Nee hoor, de kleren die niet mee terug moeten kun je hier zo in een container dumpen, je weet wel zoals wij die ook hebben in Tukkerland. Dat hebben we dus maar gedaan. We hebben onze boeken achtergelaten, want ik heb tenslotte toch maar 26 pagina's gelezen en zo hebben we natuurlijk nog wel het een en ander achter te laten... van shampoo en zonnebrandmiddel tot rookworst en kaas. Affijn, man met de koffer op de weegschaal en wat dacht je wat? 25 kilo .... hmmm, euh, we zien wel hoe we het er vanaf brengen op de airport, anders gewoon maar betalen.

Vanmiddag ook nog even in het park gelegen, genieten van de laatste zonnestralen en de hele reis nog een keer de revue laten passeren. In een woord samen te vatten als GEWELDIG! We realiseren ons dat we zeer bevoorrechte mensen zijn. Dat we dit mee mogen maken is een verrijking van ons leven en een aanslag op onze bankrekening hahaha. Anyway, we hadden dit niet willen missen!!

Vannacht vroeg opstaan voor onze terugreis. Het wekkertje luidt dit keer om 04.00 uur. Eerst wakker worden, dan koffie drinken en klaarmaken voor de lange reis. Voor de liefhebber volgt hier het vluchtschema:

24-01-2009 vluchtnummer QF2758 - vertrek 08.00 uur van Christchurch naar aankomst 09.20 uur Auckland met Qantas Airways.

24-01-2009 vluchtnummer CX0108 - vertrek 14.40 uur van Auckland naar aankomst 20.45 uur Hong Kong met Cathay Pacific

25-01-2009 vluchtnummer CX0271 - vertrek 00.25 uur van Hong Kong naar aankomst 06.35 uur Amsterdam met Cathay Pacific

En broer van me, als je ons op wilt halen dan zouden wij dat erg gezellig vinden. Kijk maar. Als je het te vroeg vindt, dan gaan we met de trein. SMS dan even, dan weten we dat we je niet hoeven te zoeken op Schiphol. Ok?

Bedankt voor al jullie reacties, erg tof!! Misschien vanuit Hong Kong nog een klein berichtje en anders zal ik mijn laatste bericht schrijven vanuit ons eigen huuske.

Luv you all!

@Toon
Dinsdag ben ik er weer, maandag nog even bijkomen van de reis met de timemachine.

Dikke kus van ons,
Sander en Natalie

• 23 Januari 2009 - 08:39

Martin En Margret:

Lieve luitjes,
    Gossie wat geweldig allemaal! We hebben op afstand genoten van jullie belevenissen. We schoten geregeld in de lach om die voorvallen, we zagen het allemaal zo voor ons! Enne jullie zien er prachtig uit in jullie zwart uitgeslagen bananenvelletje!!! En dan die dolfijnen, super!! We wensen jullie een hele goede terugreis.
    Dikke knuf
    Tienels en Pietels

• 23 Januari 2009 - 11:01

Aafje&johan :

wensenjullie een prettige terug reis

• 23 Januari 2009 - 11:33

Sandra Schuite:

Ik heb genoten van jullie vakantie verslagen. Ik wens jullie een hele goede reis terug naar dit treurige natte landje.

• 23 Januari 2009 - 11:48

Jan En Marijke:

Zullen jullie avonturen missen volgende week.We hebben er van genoten.Ga straks maar eens even de c.v. hoog zetten in jullie huisje.Jammer voor jullie dat het er op zit,maar wij zijn blij dat jullie weer gezond en wel terug zijn zondag.

Tot gauw.

• 23 Januari 2009 - 15:05

Marcha:

Goede reis honies! Het was geweldig om jullie verhalen te lezen! Ik wens jullie een goede reis back to Europe!
    Kus!

• 23 Januari 2009 - 16:00

Daniella:

ik heb genoten van julie verhalen
    ik zal ze dan ook gaan missen
    goede reis terug

• 23 Januari 2009 - 19:57

Wilma:

Oplossing raadsel het ligt horizontaal en bestaat uit drie strepen, zwart, blank en zwart..rara wat is dat?

Ollie over dwars in bed met aan weerskanten een hond.

Goede reis en tot gauw.

Lieve groetjes,
    Wilma

• 23 Januari 2009 - 20:39

Sander X Natalie Huizenga:

@wilma
    hahaha jij bent ook zo grappig, dat heb ik wel gemist!

• 24 Januari 2009 - 09:05

Broer: