2e vlucht achter de rug - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu 2e vlucht achter de rug - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu

2e vlucht achter de rug

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Sander x Natalie

24 Januari 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Na enige vertraging op het vliegveld van Auckland, zijn we dan uiteindelijk rond 16.00 uur vertrokken.

Het vliegtuig zat niet helemaal vol. Voor ons wel prettig, want wij zaten op de midddenrij en dus 4 stoelen voor onszelf. Ik heb een poging gedaan tot slapen. Alleen wordt je telkens wakker gemaakt als er turbulentie is, je moet dan rechtop zitten en je riemen vast doen. Dit gebeurde diverse keren .... niet fijn. Ik heb daarom maar een stuk of vier films gekeken, dat maakt dat de tijd ook gauw voorbij gaat.

Nu hier op Hong Kong Airport. Eerst maar eens een lekkere starbucks koffie. We zijn ondertussen 24 uur in touw en ik begin het wel te voelen in de benen. Lopen lijkt een beetje op zwalken ... maar goed, we moeten nog even verder.

We gaan een plekkie zoeken richting de juiste gate en ons voorbereiden op de volgende vlucht. De laatste!

Tot morgen.

• 24 Januari 2009 - 22:20

Gerrit:

Ach en dinsdag mag je weer zweten. Niet in de zon, maar..... op je werk. Kun je je bankrekening weer aanvullen ;-) Oh ja, "we" hebben een Australische Rus of een Russische Australiër erbij (ben er nog niet helemaal uit wat het nu is. Voornaam Nikita. Zal dat wel een vent zijn?). En straks ff 3 punten in Almelo ophalen. Beker tegen Ado werd afgelast wegens slechte veld. Staat voor woensdag opnieuw op het programma. Zo, ben je weer op de hoogte. Goeie terugreis verder.