Tussenstop - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu Tussenstop - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu

Tussenstop

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Sander x Natalie

24 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Een uurtje geleden gearriveerd op het vliegveld van Auckland. De eerste milkshake naar binnen gewerkt. Man wou een hamburger bestellen, maar dat ging niet want het was nog breakfast time. Voor ons zit er echter al een halve dag op, tja dat weten ze natuurlijk niet bij de Mac.

Zo meteen nog even genieten van de zon en de warmte hier in Nieuw-Zeeland. We moeten pas om 14.00 uur boarden voor de volgende vlucht, dusss nog 3,5 uur wachten .... maar hier geeft dat helemaal niets, 't is toch lekker warm.

Jullie gaan net het weekend in en wij zitten al weer op de zaterdagmorgen. Blijft raar en ik denk helemaal als we voet op aarde zetten in Amsterdam. We genieten er nog even van want we gaan twaalf uur terug in de tijd ....

Later!

• 23 Januari 2009 - 21:27

Jacky:

Prachtige verhalen!

Goede terugreis...houd de jas en de zuidwester maar vast bij de hand!

groetjes,
    Jacky

• 23 Januari 2009 - 21:30

Lisa:

Hey Truus,

Een hele goeie reis terug!

Lieve groetjes en tot gauw!