Foto's - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Sander x Natalie

11 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hallo allemaal!

Eindelijk hebben we een fatsoenlijk internetcafe gevonden hier in Queenstown. Meteen $ 10 op de kaart gezet en dan kunnen we alles doen wat we moeten doen. Zoals foto's op onze USB stick zetten!

Er zitten hier gewoon een stuk of 50 mensen te internetten, niet te geloven. Man zit naast me in al weer een nieuw t-shirt, met de volgende tekst: no cellphones, no e-mail, no problem. Hoe toepasselijk?

We hebben alle voorgaande foto's er af gehaald, omdat we er maar 10 kunnen plaatsen. 't is weinig, maar goed beter iets dan niets, niet dan?

Vandaag hebben we uitgeslapen tot 8.45 uur. De zon staat weer hoog, heel hoog en het is al gruwelijk warm. De weersvoorspellingen geven telkens berichten over regen en bewolking, dus blijkbaar kunnen ze dat hier niet zo goed. Misschien een nieuwe job voor Piet Paulusma? Zijn we daar tenminste ook vanaf.... die zeurkeerl.

Maar goed, wij dus met onze handdoekjes op zoek naar iets van een strandje ofzo. Maar ho maar, dat is hier niet te vinden. Na een ochtendwandeling van een uur, hebben we onze handdoek maar ergens in een parkachtig gebeuren neergelegd. Het was wederom goed toeven aan de waterkant, bah wat verschrikkelijk. Tegen de middag zijn we naar het bungyjump centre van A.J. Hackett geweest. Eens even kijken hoe dat er aan toe ging. Man mag niet, van de rugdokter in Delden, maar wil toch wel graag. Even slaat de twijfel toe, zal ik gaan? Ikke niet in ieder geval, 't is mie veels te hoog die 43 meter. Sander kan nog tot morgen nadenken .... maar realiseert zich ook dat ie nog twee weken verder moet. Stel je voor dat zo'n wervel een tik krijgt en bassie kan nie meer lopen en nie meer autorijden nie. Nou euh, dan moet ik autorijden hierzo. Lijkt mij geen strak plan, ik praat vanavond nog wel even met 'm ..... Trouwens over dat autorijden, soms denkt Sander echt dat ie alles kan! Hij gaat nie linksom, nie rechtsom, gewoon dwars over de rotonde. Tsja zegt ie dan, als er dan niemand gaat, dan moet er toch een initiatief tonen. Lefgozer of niet! Ik had 't al warm, maar daarna nog warmer. Als goedmakertje heb ik een nieuwe ketting gekregen, denk ik.

Vanmiddag ook nog bij de Shotover jet gekeken. Ook hier weer een briefje bij de balie, dat mensen met nek en rugklachten, zwangerschap, hoge bloeddruk en dat soort zaken, dit moeten melden. Dan kan men daar rekening mee houden? Wij weten het niet, maar het lijkt erop dat we toch maar gaan midgetgolven of de eendjes voeren hier bij het Lake. Als klap op de vuurpijl hebben we vanmiddag iets gehaald bij de KFC, voor de niet kenners Kentucky Fried Chicken of zoiets. Dat was niet wat, straks gewoon naar de Mac, is altijd lekker.

Morgen nog een dag Queenstown, we zien wel wat er op ons pad komt. Het is tenslotte nooit saai als peppie en kokkie op pad gaan.

Mazzel, luv you allemaal en nogmaals dank voor jullie lieve en leuke berichten!

Natalie & Sander

• 11 Januari 2009 - 09:49

Jan En Marijke:

Hai Nat en Sander.
    Dat was gezellig he vanmorgen.(vanavond)
    Even kwekken van de ene naar de andere kant van de wereld.Hoe kant toch.
    Wij gooien over 2 weken wel een mud kolen bij jullie op de kachel hoor.

Kus van ons.

• 11 Januari 2009 - 10:19

Sandra Schuite:

Wat heerlijk om jullie reisverslagen hier dagelijks te kunnen lezen. De foto's zijn werkelijk adembenemend.
    SUPER!!!!
    Genieten maar....

• 11 Januari 2009 - 11:52

Aaf &johan:

mooie foto s hoor het is hier noch steeds berekoud heb van die blagen noch niks gehoort verder een fijne reis aafje

• 11 Januari 2009 - 12:18

Pim En Danielle:

Wauw mooie foto's.

Denk bij al die six-packs en mac maaltijden goed na over het bungee jumpen. ;-)

GRTZ van ons allen. Pim, Danielle, Jente en Luna.

• 11 Januari 2009 - 15:01

Marcha:

Super foto's!!!!
    Kus!

• 11 Januari 2009 - 19:08

Wilma:

Hoi Natje en Sander,

Laat dat bungyjumpen toch mooi zitten dat gebungel aan zo'n elastiekje, geniet maar van al het andere. Potverdorie wat mooi. En inderdaad...Natje...je lijkt echt wel op een maorivrouwtje.

Lieve groetjes,
    Wilma

• 11 Januari 2009 - 19:11

Broer:

zo, we zijn er weer ff jullie laatste belevenissen bekenen en de foto's natuurlijk, ziet er allemaal gelikt uit mooi,mooi

Chelsea 9e geworden van de 38 en Justin is ook 9e geworden van de 44 al met al een redelijk resultaat mag ik zeggen (volgende keer een beetje meer geluk en de top 5 is in zicht)

• 12 Januari 2009 - 09:46

Ma:

hallo kids alles onder controle hier het vee heeft goede eetlust alle drie hier wordt ijzel verwacht hopen maar dat we er zonder botbreuken afkomen ps het valt nog wel mee met de zwembandjes zoals ik zie groetjes pa en ma

• 12 Januari 2009 - 09:57

Jacky:

Geweldig mooie foto's!!

En dat bungee- jumpen...Sander kan toch ook een keer over een elastiekje springen??? Klaar!!

Veel plezier nog!