JARIG!!!!!!!!! - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu JARIG!!!!!!!!! - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu

JARIG!!!!!!!!!

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Sander x Natalie

06 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Motueka

Goedemorgen allemaal in het koude, witte Nederland. Allereerst wil ik jullie bedanken voor al jullie lieve berichtjes, 't is tenslotte altijd fijn als er aan je gedacht wordt.

Ben vanmorgen wakker gemaakt door een hele dikke kus van mien man. Voor je 40ste verjaardag, zegt ie. En je bent nog even knap als gisteren! Dit doet me natuurlijk goed, was even bang dat ik er heel anders uit zou zien. Maar goed, da's dus nie zo. Pfff gelukkig maar.

Rond 8 uur een ontbijtje, met croissants en vers geperst sinaasappelsap. Die Sander, 't is me toch ook zo'n kokkie. Hij is lief hoor en niet alleen op mijn verjaardag.

Oh ja vanmorgen ook nog even gekwekt met Henk via hyves, errug leuk!!! Hij was aan de koffie en wij aan het ontbijt. Blijft apart dat tijdverschil. Als jullie slapen. liggen wij aan het strand. Als jullie werken, slapen wij. How strange?

Tegen 9.30 uur onze Fred Flinstone car weer aangetrapt en op naar Motueka. Dit was een kort ritje van zo'n 60 km, maar wel weer deur de berg'n. Eerst even getankt, want we hebben toch geld zat en het kost hier geen ene flik'r. In Motueka eerst een bakje koffie met gebak. Man dacht: ik doe meteen twee gebakjes dan ben ik ook voor 2010 vast klaar. Gebakje een was een bol van chocola, niet alleen van buiten, ook van binnen. Jezus, daar gaat m'n six-pack. Gebakje twee was ook iets met chocola, erg lekker alleen kwamen we niet verder dan de helft.

Met onze volle, bolle buiken gaan we op weg naar Kaiteriteri Beach. Via de Bush Track gaan we naar het strand, dit om onze afgetrainde buik een beetje in vorm te krijgen. Die buik voelde echter niet veel, maar mien kuiten, pff en ik ben ook nog jarig. Echt het was een klim! en natuurlijk niet op wandelschoenen, maareuh je weet wel op die slipperdepippers. Man loopt met 7-mijlspassen de berg op en ik als een kleine, dikke Maori er achteraan. Tering, moet straks eerst maar eens effe midalgan opsnorren ofzo.

Aangekomen op het strand, handdoeken neergelegd en smeren maar met factor 15. Man is nog steeds een beetie rood en ik wil niet dat ie er last van krijgt. Als ie m'n ex was geweest waren we lekker de hele dag op het strand geweest .... maar goed hij is m'n man en ik moet ook een beetje goed voor hem zorgen, niet dan? Ik heb de sprong in de oceaan gemaakt, man niet, die heeft alleen z'n dikke teen erin gehangen. Veuls te koalt! en weg is ie weer.

Einde van de middag richting de White Elephant. Weer zo'n backpackers gebeuren, waar volgens man veel Chinezen zitten. Dit gezien de lucht die ons in de keuk'n tegemoet komt. Maar goed, als we een bed hebben om te slapen en een douche en pot dan is 't in orde. Ik heb geen tijgerstring, wel bunny-oren en een staartje. Jullie begrijpen het, we maken er een mooi'n oamd van!!!

Nu eerst naar de McDonalds voor mien happymeal, ben tenslotte nog steeds jarig. Sander heeft de ballenbak afgehuurd. Dus dat wordt mooi speul'n.

Morgen zware dag, wandelen enzo en iets met een swingbridge en sandflies. Ik zal het jullie haarfijn vertellen hoe dat weer afloopt. Oh ja, voor m'n verjaardag heb ik een zonnenbril van $ 1,- gekregen en een rugzak zodat man niet alles alleen hoeft te dragen.

Liefs,
Natalie & Sander

  • 06 Januari 2009 - 08:24

    Jolanda:

    Hallo daar,
    natuurlijk eerst nog gefeliciteerd, want je bent hier nog maar ner jarig hoor,is bijna niet bij te houden wat jullie allemaal meemaken, 1 dag niet gekeken en meteen 3 berichten gemist tis mie wat
    Gr JOLANDA

  • 06 Januari 2009 - 09:00

    Marinus En Diana:

    Van harte gefelciteerd met je verjaardag, kan wel zeggen gezellige dag, maar dat is denk ik al goed gekomen, hahaha.

  • 06 Januari 2009 - 10:36

    Gerrit:

    Zonnebril van $ 1,- en een rugzak??!! Inruilen die kearl! Loopt vast nog wa ergens een Crocodile Dundee veur oe rond doar...
    HAPPY BIRTHDAY!

  • 06 Januari 2009 - 17:43

    Johan Ellie:

    natalori gefeliciteerd met je verjaardag jullie smeren met factor 15, wij met factor -20 met vaseline voor de rubbers van de auto. maak er een mmooi'n dag van.

  • 06 Januari 2009 - 20:18

    Broer:

    Nu nog een touw en een survivalboek voor in de rugzak en kloar is kees

  • 06 Januari 2009 - 20:20

    Broer:

    Dat van die zonnebril is een strakke actie Sander, en heel erg handig voor als de zon veel schijnt en maak ff een fototje van die bunnyoren en dat staartje (ik geloof er geen zak van)

  • 07 Januari 2009 - 13:51

    Ma:

    ik zit nu bij gerrie het is hier erg koud. maar de honden lussten er wel pap van.de sneeuw natuurlijk .maar pa en ik zijn het nu wel zat. stuur een beetje zon hierheen. kusjes ma en pa

  • 08 Januari 2009 - 22:43

    Sander X Natalie Huizenga:

    Nou ma, wij zijn vandaag in een regenachtig Fox Glacier, da's ook niet fijn. Maar goed we voelen nog wel de zonnebrand van eergisteren en dat geeft wel een warm gevoel op onze rug. Dikke kus van mij en Sander.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Motueka

Nieuw Zeeland

12,5 jaar getrouwd = reden voor een feestje :-)

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2009

Hier zijn we weer

24 Januari 2009

2e vlucht achter de rug

24 Januari 2009

Tussenstop

23 Januari 2009

De laatste dag, helaas ...

22 Januari 2009

Wetsuit & Co
Sander x Natalie

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 23064

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 08 Februari 2017

Australie

29 December 2008 - 25 Januari 2009

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: