Nieuwe kleren .... - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu Nieuwe kleren .... - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu

Nieuwe kleren ....

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Sander x Natalie

05 Januari 2009 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vanmorgen om 8 uur opgestaan, bakje koffie, peukie en vervolgens op zoek naar een gezellig cafe voor een engels ontbijt. Serveerster vraagt aan man hoe ie z'n eieren wil? Medium, zegt ie! Da's natuurlijk niet de bedoeling, ze moesten scrambled zijn. Ik lag echt in een deuk en man kijkt me aan en vraagt of ik dit nou leuk vindt .... ja dit is humor.

De zon schijnt alweer heftig als we op weg gaan naar Nelson. Onderweg spot man een kiwi, maarrrr we konden niet stoppen. Iets verder dacht ik een kiwi te spotten, helaas mis, 't was een merel.

We hebben een bakkie koffie gedronken in Havelock. Sterk spul hebben ze hier! Openbaar toilet is naast deze koffietent, zou dat een speciale reden hebben??

Aangekomen in Nelson, we hebben het overigens niet binnen 2 uur gered, navigeer ik man dit keer in een keer goed naar onze locatie van vandaag. Sussex House Bed & Breakfast is geweldig. Het is een oud huis uit 1882 en grotendeels in de oude staat gelaten. Je hebt het gevoel binnen te lopen in het huis van je oude opa, echt back in time. Het ligt op loopafstand van het centrum en langs het huis stroomt de Maitai River.

We zijn vanmiddag eerst naar het centrum geweest. Leuke shops, ook voor Sander, die koopt echt in iedere stad, dorp een nieuw t-shirt, een nieuw broekje of slippers. Kost ook niets hier, maar goed, wie herinnert zich nog het verhaal van de koffers en die 20 kg bagage ....
Nu begrijp ik waarom die van hem zo licht was en die van mij zo zwaar. Die keerl van mie neemt alleen 3 t-shirts en 4 korte broeken mee EN een fleecetrui.

De rest van de middag langs de waterkant gelegen, lekker relaxen en nog een beetje bruiner (ik) en roder (Sander) worden. Maar let op, met Sander komt alles goed, dit weet ik uit ervaring.

Morgen reizen we naar Motueka en verblijven we in White Elephant. Motueka grenst aan het Abel Tasman National Park. Hier gaat het gebeuren met de 'sandflies'... volgens mij kan ons niks gebeuren want we zijn goed voorbereid.

Morgen is natuurlijk een hele speciale dag. Ikke, zeg de gek, zie de 40. Dit jaar maar geen verjaardag, heb andere dingen te doen ....

Voor iedereen die er vandaag weer aan moet geloven, een hele fijne werkdag! Wij gaan zo naar bed.

Liefs,
Natalie & Sander

• 05 Januari 2009 - 08:31

Jacky:

Vanuit een wit glanerbrug wens ik je alvast een fijne verjaardag..enne..laat je ff weten of t zeer doet?? 40???

toedelsssss

• 05 Januari 2009 - 10:03

Erik En Miranda:

Lieve Nat,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 40 jaar! Doet geen pijn wel dan? Klinkt wel anders dan 39 :.))!
    Geniet van je dag, liefs ook aan Sander,

Dikke kus,
    Erik en Miran

• 05 Januari 2009 - 10:39

Harm En Rita :

nogmaals van je vader en moeder de felicitatie en je hondjes en jullie konijn ook voor sander

• 05 Januari 2009 - 10:44

Gerrie Visscher:

natalie van harte met je verjaardag breng alles voor jullie over aan je paps en mams veel plezier gerrie visscher

• 05 Januari 2009 - 11:51

Aaf&johan:

nataliegefeliciteert met je 40 nu gaat het hard het is hier echt winter maak er wat van groetjes aaf& johan

• 05 Januari 2009 - 12:19

Toon En Pauline:

Hallo Nathalie en Sander

Gefeliciteerd met je veertigste verjaardag,nu begint het pas.
    Wat een genot om jullie reisverslagen te lezen,fantastisch hoe jij schrijf.Wij werden vanochtend wakker in een besneeuwd land.A.s nacht word - 10 verwacht.Genieten jullie maar lekker van de zon en mooi rood is niet lelijk. Groeten van Toon en Pauline

• 05 Januari 2009 - 12:38

Jan En Marijke:

Natalie,Hartelijk Gefeliciteerd met je ....verjaardag.Maak er een mooie dag van samen met Sander.Jammergenoeg geen Casino vanavond.

Kus van ons.

• 05 Januari 2009 - 12:57

Marcha:

Nou ja! Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven: VAN HARTE GEFELI Nat! En nog maar 40 jaartjes erbij, of nie dan! Sander natuurlijk ook gefeli!
    Enne, pas maar op met die overbagage, ja ook ik moest er vorige week aan geloven... Euro 60 voor 4 kilo....Jullie begrijpen dat ik er flink de peeeeee in had!

• 05 Januari 2009 - 13:58

Broer:

Ik had dat gezicht van de ochtendserveerster wel eens willen zien.

• 05 Januari 2009 - 14:01

Broer:

Oh ja en nog van harte met je verjaardag natuurlijk, en denk er aan vannacht je tijgerstring maar aan he,is voor
    Sander ook wel leuk

• 05 Januari 2009 - 14:27

Sandra Schuite:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.... welkom bij de club.

PS. ik geniet van je verhalen....nog heel veel plezier samen.

• 05 Januari 2009 - 16:16

Pim En Danielle:

Lieve Nat van harte gefeliciteerd met je 40e verjaardag! En Sander natuurlijk ook. Maak er samen een fijne dag van. We vinden het super om jullie verhalen te lezen. Dikke kus van ons en speciaal voor Sander een hele dikke kus van Jente.

• 05 Januari 2009 - 19:33

Gerrit:

Hé Alie,

Alvast een fijne verjaardag gewenst! Hier een pak sneeuw en de laatste weersverwachtingen voorspellen voor vannacht -8 tot -15 graden. Brrrrrrrrr.
    Cheers!

• 05 Januari 2009 - 20:31

Daniella:

hey natalie,

van harte gefeli met je verjaardag het leven begint toch pas bij 40 en je bent op een superplek om het te vieren

xxx daniella

• 05 Januari 2009 - 20:41

Riekie:

Hoy Natalie. Vanuit een iets warmer Leiden als Enschede, ook Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. En Sander ook gefeliciteerd met jou.Je berichtjes doen me verlangen naar de zon, heerlijk.
    Geniet ervan en tot een andere keer.
    Groeten Riekie.

• 05 Januari 2009 - 21:51

Margret:

He jarig jopke!
    Van Harte Proficiat met je verjaardag!!! Nog even geduld en je wordt ook uitgenodigd voor de bingo boven in de kantine!!!
    Wat hebben jullie het gaaf daar! Wat een belevenis of niet? Geniet er lekker van met je manneke!! Sander natuurlijk ook van harte en wat zullen je billen nu mooi wit afsteken, enne de eerste tijd maar niet naar de kapper!! hahaha
    Groetjes
    Margret

• 06 Januari 2009 - 08:29

Jolanda:

Heb google earth op de pc gezet, zag inderdaad een rode stip op het strand
    Groetzzz