Nog 1 week - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sander x Natalie Huizenga - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: Natalie

Blijf op de hoogte en volg Sander x Natalie

08 Januari 2017 | Nederland, Enschede

Het echte aftellen is begonnen. Volgende week om deze tijd zijn de koffers gepakt, hebben we ingecheckt en slapen we nog 1 nacht in ons eigen bed.

Maar eerst nog 36 uur werken, 56 uur slapen, visite hier, verjaardag daar, sleutels bij laten maken, lijstjes maken voor de thuisblijvers, pedicure bezoeken, nagels lakken, haren verven bij de kapper, slippers zoeken, zomerkleding wassen, wachtwoorden opschrijven, paspoorten klaarleggen en nog zo veel meer.

Maandagmorgen 16 januari start ons Australië avontuur. Broer brengt ons naar Düsseldorf en om 12:45 starten we de motoren. We vliegen eerst naar Hong Kong, dit duurt maar 11uur en 10 minuten en 5 uur later vliegen we in 8 uur en 40 minuten door naar Brisbane.

Almost ready for take off

:-)

• 09 Januari 2017 - 09:10

Wilma:

Leuk... verheug me alweer op de resiverslagen...met de slipperdepips

• 13 Januari 2017 - 14:07

Jan En Marijke:

Spannend. Verheugen ons op de verhalen en de foto's. Goede reis en pas goed op elkaar.